czwartek, 23 kwietnia 2015

Spojler

Przepraszam, że tak długo nie pojawia się nowy rozdział.
Wynagradzam wam to i wrzucam  mały spojler. 
,,Rozłożyłem koc i usiedliśmy na nim z Niallem. Widziałem jak siada niepewnie i zachowuje pewien dystans. Rozmawialiśmy jak zwykle co chwile wybuchając śmiechem jedząc kanapki. W pewnym momencie pocałowałem go. Nie opierał się. Namiętny pocałunek trwał dłuższa chwile a potem oparłem się o drzewo, które nie wiem skąd się wzięło, a Niall wtulił się we mnie.''

5 komentarzy:

  1. O mamo, czekam na rozdział <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O jeny, dodawaj szybciutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo ciekawy :D czekam na rozdział : )

    http://partdirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej, nie mogę się doczekać rozdziału!!! Zapowiada się ciekawie!
    Zapraszam do siebie:
    three-months.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  5. *.* jejkkkuuuuuuuu niemoge się doczekać !

    OdpowiedzUsuń