czwartek, 20 sierpnia 2015

Epilog: Koniec części pierwszej

*Zapowiedź drugiej części będzie dziś po 21 :)* 

Niall wziął do ręki pamiętnik. Dziwił się, że Justin go pisał. Pisanie pamiętników kojarzył raczej z wrażliwymi osobami. Justin do takich nie należał należy.
Otwierając go miał nadzieję, znaleźć odpowiedź na nurtujące go pytanie: Gdzie jest Justin?
Zauważył, że wpisy są od zeszłego roku. Ostatni był 10 sierpnia, czyli trzy dni przed tym jak urwał im się kontakt.

10.08.2015r.

Niall już do mnie nie wróci. Mój blondasek już mnie nie kocha. Nie chcę tak żyć.

Chłopak był zaskoczony tym co właśnie przeczytał. Dlaczego Justin zwątpił w jego powrót ?
Zaczął kartkować notes.

4.11.2014r.

Zmarła mama. Tacie nie dają szans na przeżycie.

24.12.2014r.

Święta spędzamy u Lucy. Jak zresztą cały ostatni czas. Koło maja przeprowadzimy się do domu taty. Jazzy walczy, ale jest jej ciężko. Tęskni za rodzicami, tak samo jak ja.

Przerzucił więcej kartek.

20.05.2015r.

Poznaliśmy dziś naszych sąsiadów. Bardzo miłą kobietę i jej nastoletniego syna- Nialla, cóż za piękne imię. Ma takie śliczne blond włosy i te niebieskie oczy. Ohh. Słodkie ciasteczko.

24.05.2015r.

Nie wierzę, umówiłem się z Blondynem. Sam nie wiem czemu w ogóle do niego podszedłem, ale...
Idziemy na kawę jutro. Taak!

25.05.2015r.

Dziś się spotkaliśmy. Było cudownie. Rozmawialiśmy i wiem o nim już sporo, a on wie sporo o mnie. Jestem kompletnie i bez pamięci zauroczony panem Horanem.
Umówiliśmy się na kolejne spotkanie.

26.05.2015r.

Idziemy jutro na piwo. Cudnie.

27.05.2015r.

Byliśmy razem w barze. Trochę przesadziłem z alkoholem, on też, ale chyba ma mocniejszą głowę. Przynajmniej świetnie się bawiliśmy. W drodze powrotnej pocałowałem go. To było zaskakujące dla nas obojga. To była magiczna chwila.
Jestem zakochany w Niallu.

10.06.2015r

Dziś wyznał mi miłość. Nigdy nie byłem szczęśliwszy. Chcę go mieć dla siebie na całą wieczność.

Blondyn zamknął pamiętnik. Nawet nie zauważył jak po jego policzkach zaczęły spływać słone łzy.


Koniec

♥♥♥
Niespodzianka! Spokojnie, to jeszcze nie koniec. Mam już plan na drugą część. Wyczekujcie zapowiedzi i obsady drugiej części ,która będzie nosić tytuł ,,We have a problem''. Rozdziały zaczną ukazywać się jeszcze przed końcem wakacji. Do następnego! 


4 komentarze: