czwartek, 20 sierpnia 2015

Zapowiedź drugiej części CWMMSBff

,,WE HAVE A PROBLEM''


Niall po powrocie z Kanady, nie zastaje Justina. Chłopak zerwał z nim kontakt gdy ten był jeszcze u swojej cioci. Blondyn nie wie co się stało, nikt nie wie. Wszyscy mówią tylko, że Justin wyjechał. Nie dzwoni, nie daje znaków życia. Nie robi tego dopóki nie miną dwa lata i Justin znów staje w drzwiach domu Nialla. Co tam zastanie? Czy Niall wybaczy mu nagłe odejście i wszystko będzie jak dawniej, czy może wszystko się pokomplikuje?
,,-Niall, możemy wszystko ułożyć od nowa
-Ale Justin, mamy problem...''
,,-Gdzie ty do cholery byłeś? Dlaczego mnie zostawiłeś?''
,,-Zaszła ogromna pomyłka-zaczął Justin- To mogło zniszczyæ moje życie''
,,Wtuliłem się w niego. Znów mając go przy sobie, znów mogłem się nim cieszyć''

,,Spojrzałem na te blizny i poczułem ukłucie w sercu''


7 komentarzy:

  1. Zapowiada się ciekawie :) będę na 100% czytać :**

    OdpowiedzUsuń
  2. już się nie mogę doczekać. Wiadomo już kiedy bd druga część??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byc moze w przyszlym tygodniu ;)

      Usuń
    2. to świetnie już nie mogę się doczekać

      Usuń
  3. Czekam z niecierpliwością na pierwszy rozdział :*

    OdpowiedzUsuń
  4. OMG już nie moge sie doczekać ♥

    OdpowiedzUsuń